måndag 16 juni 2008

måndag

har haft en härlig helg med massa trädgårdsarbete :) O nu idag har jag o Alwin varit ute o gått en runda sen hasr vi busat i trädgården lite med. Det värsta med Alwin just nu är att han springer in till grannen stup i ett, har ändå satt upp ett litet ministaket, men han kommer minsann emellan staketet o garaget, får se om vi kan lösa det på nåt annat sätt.

Ikväll är det dags för att jobba, Anette kommer o ska passa Alwin idag o sen imorrn ska mamma passa honom tills Björn kommer vid 18. Börjar ju halv 4 så det är inte så länge :) Enligt schemat står det 15-21.30 o sen30 min rast så slog det mig att då kanske man inte börjar förren halv 4, o mycke riktigt var det så, Amme messa mig innan o berätta att jag inte börja förren halv 4 :) Får hoppas ssk har gett mig delegation nu då ... annars får vi se hur det löser sig :) Alltid lika spännande med överraskningar.

Ja vad mer har jag o förtälja ..... inte mycke tror jag ..... så lika intressant som vanligt ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejhej!! Nu e jag friskus o du med verkar det som, får hitta en dag att ses snart. Jag e ledig på torsd, men det e säkert inte du!? Kram Tina

Anonym sa...

meldigung aus deutschland: BITTE UPPDATIEREN!! ;)