tisdag 10 juni 2008

tisdag

usch har kommit in i nån deppfas nu ... inget kul alls. Kanske hänger ihop med att jag bara kan vara hemma åd jag fortfarande har blåsor o så länge man har det smittar man fortfarande. Drygt som fan. Känns som en stor klump i magen o man har inte lust o göra nåt .... :( Men vafan denna dan ska väl gå ändå, imorrn är nog mamma ledig så då kanske vi kan ta en tur ut där så jag får lite sällskap.

Måste ringa Allö med o fråga om jag kan boka in en tid med ssk innan jag börjar kl 15 på måndag, måste ju ha delegation när jag ska jobba ensammen. Ska bli skönt o jobba lite, ok det är bara för 4 veckor men fan bättre än o gå hemma. RIsken finns ju med att Alwin kommer få vattenkoppor här, men då får väl jag va hemma lite o Björn lite, vet ju vilket kaos det blir om en semestervikarie är sjuk. Iofs är det nog inte bättre på Björns jobb då dom med har semestrar o sitter ensamma på kontoret, men va gör man?!

Alwin han röjer rundor här, plockar ut allt från bokhyllan o pillar på precis allt :) Orkar inte säga till han för så länge han roar sig o är tyst så är mamma glad :)

Inga kommentarer: