måndag 23 juni 2008

måndag

vilket skitväder vi har i detta landet. Man kan ju fasen börja undra om sommaren är över ... men hoppas inte. Har jobbat idag, var hur trött som helst när jag kom hem, o var ju då tvungen o ta hand om lilleman med så ingen vila här inte. Gick superbra o lämna honom på dagis, lämnade honom på en annan avdelning med ingen ordinarie personal, för fröken var försenad. Men på onsdag är det supertidig lämning, redan kvart i 7 ska Alwin va på dagis :( Bävar för det, men nog fasen ska det bli bra ändå.

På lördag ska nog Björn köra i motorcykelkortegen om det nu är fint väder, så då ska mamma o pappa passa Alwin till söndag o sen köra hit med honom. Så får Björn lite sovmorgon o lugn o ro :) Jag jobbar ju så jag får ju upp med tuppen :) Goa pengar vill jag lova.

Har väl inte hänt sådär jätte mycke spännande precis ........

1 kommentar:

Anonym sa...

Göttans med goa pengar =) Tack för vägbeskrivningen, får se om jag hittar nästa ggr man e ute & kör. =) Stackare som ska jobba "den" helgen. pusss