söndag 8 juni 2008

söndag

idag känner jag mig ytterligare lite bättre, har fortfarande prickar överallt o några blåsor så smittar det gör jag ju. Fick skicka Björn till maxi idag fö rlite veckohandling. Nu är älsklingarna ute o cyklar en runda, Alwin kom med cykelhjälmen på huvudet så Björn tog sig en sväng med honom. Jag har rensat mellan plattorna ... fyllt med gräs o ogräs, men nu blev det fint, har ju dock mycket kvar men tänker inte ta ut mig när jag inte är ordentligt kry.

Har sovit i 2½ timme med här, helt slut, men det är tavegylen som gör en dåsig o trött, har nog aldrig kännt mig så här trött, eller jo .. när jag var gravid var jag typ lika trött :) Men när Alwin o jag sov hann Björn med en massa ryande i garage o förråd, så då trivs ju han :)

Snart dags o laga lite mat, nåt så spännande som korvstroganoiff blir det idag .... funderar med på om Björn behöver vara hemma från jobbet imorrn eller ej. Vågar inte vara själv med Alwin medans jag tar dom här tabletterna, nästan så jag somnar ståendes bitvis. O provade utan tablett idag men då kom kliet tillbaka, så kanske lika bra att han får va hemma imorrn med. Får höra vad han säger.

Nu är tvättmaskinen klar, så dags o hänga ut lakanen på tork :)

Inga kommentarer: