onsdag 2 december 2009

var tandläkarbesöket avklarat, första gången på mycket länge som jag lämnat det stället glad. Inga hål o inget att anmärka på *superglad* hon tillomed berömde mig för jag inte hade någon tandsten :)hamnade i riskgrupp 1 också om jag nu vill teckna den där försäkringen. O innan har jag typ legat i 3 eller nåt. Men när hon kolla igenom tänderna o dom skrev upp vad som gjorts innan tror jag att alla kundtänderna är lagade på ett eller annat vis, så så kassa tänder har jag ..... men inte längre :)

Ikväll skulle vi tränat men blir inget av det, mamma vaccinera sig igår o mår inget vidare idag o jag behöver verkligen stanna hemma o vila mina ben, har så sjukt ont. Dom nya skorna är bra för jag har knappt ont när jag gympar utan det är nu det gör ont som fasen. Se om jag kan åka in på fredag o gå på lunchpasset.

Var precis o handla o köpte med mig en påse "juleskum" hem, dom tomtarna är ju bara så goda. Får väl börja på diet efter jul *haha*

Ska jag ner o läsa lite i min oerhört intressanta bok!
Hej!

1 kommentar:

Frida sa...

Det skjuts på den där "dieten" förjämnan tycker jag ;)