torsdag 10 december 2009

kan sammanfatta dagens tenta med ett ord: helvete

med andra ord så var tentan sjuktsvår, jag fick en halv blackout eller nåt o är skitglad om jag får prick G. Blir jag underkänd kommer jag bli skitledsen men blir ändå inte överraskad. Hemskt var det. Luncha med Sofie ( i klassen) efteråt o hon är smart o hon tyckte med den var svår, Hon hade ju förvisso klarat saker som jag helt missat, men hoppas jag skramlar ihop 40 poäng så jag åtminstone får ett G, får reda på det på måndag o tills dess ska jag försöka glömma detta o bara njuta av lite ledighet.

Imorrn blir det fika med Tina, om det blir här eller inne i stan vet jag inte än, får se om hon kan låna sina föräldrars bil. Blir iaf till att städa lite för min del på förmiddan.

Allt jag orkar skriva nu, ska jag försöka slå tentan ur huvudet så jag kan njuta :)
Hej!

Inga kommentarer: