torsdag 24 december 2009

snart dags att bege sig hem till mamma o pappa för lite god julmat o paket :)

igår firade vi hemma hos svärmor, träffade Ida som vi inte sett på länge. Kom hem vid halv tio ungefär o Alwin sov bannemig änna till halv 9 idag :) inte helt fel. Kl 10 var jag på friskis för ett träningspass, så man kan äta med lite gott samvete ikväll :) Alwin har precis somnat i fåtöljen, Kalle Anka tröttade nog ut honom, jag fattar inte meningen med att kolla på det. Nu såg vi det för att Alwin skulle titta, men jag tycker det är så hemskt tråkigt. Dom kan lika gärna slopa det för min del :)

HAr väl inte så hemskt mycket annat att skriva ...... önskar iaf er dom läser en God Jul! Hoppas ni får många paket.
Hej!

2 kommentarer:

Amelie sa...

Samma här, tycker oxå Kalle Anka börjar bli dryg, fast dryg har han varit i minst 10 år haha. ;)
Anna Anka hade jag gärna glott på idag om jag själv fått bestämma men så var ju givetvis inte fallet. God Jul på dig gumman. Krama familjen din! Puss

Carolin sa...

Amelie: haha jo det har du rätt i :) Jag har spelat in anna anka så ska kolla på det imorrn. Fick du några fina paket då? :) Puss