tisdag 22 december 2009

imorse kl 9 ringde telefonen, ser att det är antingen mormor eller morfar som ringer, börjar undra om det hänt nåt för dom ringer typ aldrig hit. Men inget hade hänt, mormor som undra om jag ville ställa upp o köra dom till maxi. Jippi tänkte jag :) Men får väl ställa upp nu när det snart är julafton *haha* har ändå inget planerat så varför inte. Dom åker tydligen alltid kl 13.30 så undra hon om det passa mig så jag frågade "det beror på hur lång tid du tar på dig när du handlar" så vi ska hämta dom kl 13 istället, hoppas hon överlever när jag kommer o ändrar hennes rutiner :)

Dom har ju inga vinterdäck på sin bil så därför dom inte vill åka med den. Sen efter maxibesöket ska jag o Alwin hem till mamma o pappa o hämta en sak sen blir det lite middag där med *perfekt* Björn ska på afterwork så det passar ju :)

Imorrn blir det till att fira jul hos svärmor, sen blir det jul i Rinkaby på självaste julafton. Sen får vi lite ledigt på juldagen, eller inte för Frida kommer o våldgästar oss :) (trevligt för övrigt) sen är det kalas på annandagen (ska försöka hinna med ett träningspass kl 12 innan kalaset 13.30) o dagen där efter är det middag hos min farbror o faster i Glimåkra. Så på måndag lär vi väl behöva sova hela dagen, kan ju drömma att Alwin också vill det (eller inte)

Jag gnäller inte egentligen utan jag bara konstaterar fakta :) *haha*

Annars har det inte hänt så mycket. Helgen som gick var jag o Alwin i rinkaby på kvällen, trots snöoväder. Björn var i Malmö på nån konsert, tog dock 2 timmar för dom att köra med dom kom både dit o hem säkert :) Hade ju kalas för Björn på dagen på lördan, men vi blev bara våra föräldrar för Björns sida ville inte köra i snön. Var visst ännu värre på den sidan än här. Så kanske tur dom inte begav sig ut.

GOD JUL!!!
Hej!

2 kommentarer:

Frida sa...

aaaaaja, våldgästar och våldgästar. Jag rättar mig efter ert chema, vill du åka till maxi kl 13.30 så följer jag med och vill du bara sitta hemma och dega så är jag med på det också. Jag lovar att inte vara till besvär...eller fuckar jag upp dina rutiner då kanske ;) haaha!
puss o kram. ses snart.

Carolin sa...

haha gumman :) tycker det ska bli trevligt att du kommer, vi får iaf vara hemma :) Pussokram