onsdag 9 december 2009

sista pluggdagen för detta året, skönt som tusan. Tenta imorrn o när det är klar kommer livet kännas underbart :) För då har jag jullov :) Härligt. Men ska gå i skolan lite nästa vecka för vi ska lära oss nåt program eller vad det nu var o sen på måndag ska vi gå ut o fika allihop :)

Såg på vår buske nu imorse att den fanimej börjat blomma, eller iaf kommit gröna blad o lite småsmåvita blommor som den brukar vara full av på sommaren. Så jag kan ju då konstatera att vädret inte är vad det ska vara :) Litta varmt för att vara jul om 15 dagar. Jaja så är det.

Om 1 vecka ska jag till gynekologen o kolla upp en sak, hoppas saken försvunnit :) Sen kl 11 efter det blir det klipp o färg, har inte sagt nåt till Björn så ska kanske överraska honom genom att färga håret ljusare. :) Han (som många killar) gillar ju ljushåriga tjejer, o han har ju länge velat att jag ska ha min naturliga hårfärg, som jag hatar. Så kanske om vi kan komma på nån fin ljusare färg jag o frissan min. Får se, lägger väl iaf upp en bild efter besöket :)

Hepp nu blir det till att ner o räkna på genomsnittslager o buffertlager o aktier o lite annat smått o gott!
Hej!

6 kommentarer:

Amme sa...

Ja ljusare hade verkligen passat dig! Det tycker jag du ska testa. :)

Frida sa...

Blonds have more fun! ;)

Frida sa...

och förresten håller jag alla tummar!

Amme sa...

Absolut! Testa några ljusare slingor, kanske kastanjebrunt, ljusbrunt & blont, el ja kanske inte superblont men ja, du fattar ;)
Hade nog passat dig kanon tror jag. :)

Carolin sa...

Frida: ja dom säger ju det :) Ska ju som sagt inte bli så blond som dig, hade nog sett konstigt ut.

Amme: tack för tipset :)

Anonym sa...

Ser fram emot en bild.:)
Kram Anette