torsdag 31 december 2009

imorrn är det nytt år o nya möjligheter :) Idag blir det till att städa o göra fint inför kvällen, Jennie med familj kommer hit. Kl 12 ska jag träna, ska bara komma ihåg o smörja in benen med värkkräm innan, gjorde det på julafton o fan vad skönt det var o träna utan smärta :)

Hoppas att nästa år fortsätter bra, hösten har ju varit perfekt (för min del iaf), VG i alla kurser, älskade gumman blev mamma .... kommer iaf inte på nåt negativt som hänt. Jo goda vänner fick inbrott i sitt hus, det är väl det enda dumma som hänt.

Så nästa år kan ju inte bli annat än bra :) Blir inga nyårslöften här inte, för jag vet att jag inte håller dom ändå :) Har väl lite inre överrenskommelser med mig själv, men nämner dom int e högt :) *haha*

Skriver jag inte innan så Gott Nytt År !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känner dig ganska bra vid detta laget. Vet nog va det är :)
Gott nytt år på er. Kram Anette

Amme sa...

Haha jag älskar dina inre överrenskommelser med dig själv gumman. ;)
Gott nytt år till er & hoppas ni får en jättemysig kväll! Hälsa familjen! Puss