onsdag 16 december 2009

sitter jag här o väntar på att klockan ska gå, ska ju till "doktorn" kl 10 o sen kl 11 är det dags för klipp o färg, får vi se vilken hårfärg det blir :)

ska se om jag kan komma ihåg allt jag skrev i det förra inlägget som bara försvann :) var ju o lämna in Alwins nya eccoskor för testning om de läckte i fredags, sen i lördags åkte vi in o dom var sönder så vi fick ett par nya. Sen nu imorse är det ju massa snö/regnblask så han gick lite på gräsmattan bara innan han hoppa in i bilen, sen kände jag på dom när jag kom fram till dagis o dom kändes fan fuktiga. Kanske kan vara för det är kallt med? Får avvakta o se, pinsamt att komma in igen ju, för kan man verkligen ha sån otur med 2 par skor på raken. För har jag betalat dyrt för skorna så ska dom fan vara snustorra.

Fick vårt köksbord i måndags med, så vi montera ihop det, fint som tusan. Lägger upp bild sen. Sen skulle jag montera ihop klaffen o testa den på bordet för att se hur det såg ut, ja då har vi fått fel klaff, vi har fåt enn klaff som passar ett 90cm bord o vårt är 100cm, så drygt. SÅ jag ringde dom igår o det är ju leverantören som gjort fel, men dom kan inte garantera att vi får klaffen innan jul. Blir man sådär lagom glad, vi som ska ha kalas på lördag för Björn. Så vi får tränga ihop oss :)

O grattis till Björn som fyller år idag, ännu ett steg närmre 30 :) *haha*

Imorrn är sista dagisdagen för detta året, sen är det jullov även för Alwin. Björn ska jobba måndag o tisdag nästa vecka sen ska han med vara lite ledig, skönt.

Får väl masa mig ner o sätta på lite smink o sen börja bege mig.
Ha en trevlig onsdag. Återkommer med bilder både på köksbord o klippning :)
Hej!

2 kommentarer:

Amelie sa...

TACK snälla gumman för den fina bodyn du hade skickat på Posten, Kalle tog hit den idag till mig när han kom. Blev så glad!

Bild på färgningen & klipp vill jag minsann se, kikar in här inatt när jag e vid datorn igen. Mångar pussar & kramar, hälsa familjen!

Frida sa...

nu är vi nyfikna!!