onsdag 1 april 2009

idag har jag njutit av det underbara vårvädret med Amelie i stan. Lite lunch o massa tjabbande. Blev en fin tröja shoppat. Sen hämtades Alwin på dagis o vi åkte ut till Rinkaby, pappa satte på sommardäcken *tacktack* :) fick reda på att vi måste köpa nya sommardäck också då de som finns är på gränsen. Hoppas dom går igenom besiktningen som är den 17 april :)

Jaja ... allt här i livet kostar. Tur vi får massa skatt tillbaka :) I helgen blir det hus & hem mässa på yllan, fått fribiljetter av gumman ju ;) Hoppas på massa sol, för fy tusan vad underbart det är, man blir ju på så bra humör. I eftermiddags var vi ute o jag bara satt o njöt, kändes som sommar faktiskt *längtar*

Ska snart gå o lägga mig, Alwin vaknar ju kl 6 om dagarna nu, o sånt pallar jag inte med :) Ger han välling, sätter på tv o sen går jag o lägger mig igen :) Men sover gör jag ju inte riktigt, bara vila.

Har förresten varit utan godis nu i 3 dagar, förutom ett kexchoklad som slank ner i måndags. Ska ut o gå en runda imorrn är det tänkt, om vädret är fint. Får ladda ipoden så är jag redo sen :)

Hej!

4 kommentarer:

Frida sa...

mässan heter hus&hem....och jag har gjort skyltar till sovas monter. check it out! kramen!

frida sa...

hehe...fick för mig att du skrivit att det var hem & villamässan... virrpanna. well, skyltarna har jag i alla fall fortfarande gjort. haha.

Carolin sa...

frida: ja det ska jag bannemig kolla in extra noga ;)

Amme sa...

Hihi du e så himla söt ju, ett kexchoklad som slank ner. =)
Ha så trevligt på Hus&Hem-mässan! Puss