måndag 13 april 2009

då är påskhelgen snart över, bara dagen som är kvar. Ska åka till svärföräldrarna i eftermiddag för lite släktträff. Igår begav vi oss på en spontantrip till ikea, synd man inte har massa pengar :) så mycket jag vill ha. Köpte i allafall en ny matstol till Alwin, han är ju nästan för stor för att sitta i den han hade.

Ska försöka summera helgen här ..... i fredags var Frida på besök. Mycket trevligt, ett bra tag sedan vi sågs. Vi var ute det mesta, var ju underbart väder. Sen på kvällen var vi i Rinkaby på middag med delar av släkten. Lax o mammas goda sås gick inte av för hackor, ville äta hur mycke som helst men man blir ju tyvärr mätt i slutändan :) I lördags var vi en sväng på stan o sen på eftermiddan kom mamma, pappa, mormor o morfar på besök o lite senare kom Anette o Mats med .... full rulle med andra ord. Men påsken är väl en tid då man ska passa på o träffa släkten :)

På fredag ska jag o mamma upp till Glimåkra, ska på lite spa behandling ute i urskogarna med fruntimmerna i släkten. När min faster fyllde år för nån vecka sen fick hon ju detta i present av alla, så ska vi upp där o bada bastu o jag ska få en ansiktsbehandling. Man kunde välja mellan det o halvkroppsmassage. Ska dricka lite vin o så ... har fått erbjudande att sova över hos Lisbeth (min ena faster) får se om vi gör det, eller håller jag mig nykter o kör hem .... vi får se.

Ja det var väl det som hänt här ....... behölver jag inte träffa vänner denna veckan heller då dom fått reda på allt här ;) *hahaha* skämt åsido.

Hej!

8 kommentarer:

Amme sa...

HAhaha du e rolig du. Va mys med ansiktsbehandling! Kul du blir lite bortskämd med sånt! =)

Låter som ni haft en jättemysig helg! Puss på

Anonym sa...

Bra med redogörelsen, hinner nog inte ses i veckan... Ska uppdatera jag med, så behöver vi inte va ledsna för att vi inte hinner ses:) SPA låter fantastiskt skönt!! Kramar Tina

Anonym sa...

Har du förträngt att ni varit här i eftermiddag?? Ha ha.
Vad mysigt för dig med SPA, bara njut.
Kram Anette

Carolin sa...

Anette: uppdaterade ju bloggen på förmiddan, därför inte vårt besök hos er är med :) Kram

Ida sa...

Hej Carro!
Jag känner att det snart är dags för ett besök till Skåne. OM vi skulle komma till helgen, har ni tid för ett av oss då? Puss och kram

Carolin sa...

ida: ja det tror jag nog vi kan ha tid för :) Kram

Amme sa...

Hehe ja jag får minsann lära dig el får jag köra ut & visa. Borde ju funka. Ska kolla upp det på designbloggen. =)
Hitta du nåt fint på stan idag? Puss

Amme sa...

Tack gumman! Va söt du e med din snälla kommentar. Jag blev riktigt nöjd faktiskt. Skönt! =) Puss