måndag 27 april 2009

vilket väder vi haft i helgen, känts som sommar :) Igår var vi ute o cyklade en rätt så lång runda, så oerhört härligt o mysigt var det. Sen på eftermiddan kom svärföräldrarna på lite besök, var ute det mesta o hade det trevligt.

Idag är Alwin på dagis för omväxlings skull :) Har varit o handlat lite o snart ska jag åka in till stan för lunch med Amelie :) Alltid lika trevligt. Allögården ringde innan med så jag fick en del tider till i maj, det lrä behövas då de pengarna kommer i juni o då kommer jag knappt få nån a-kassa eftersom jag jobbat halva juni .... så det var gött med dom tiderna :) Fördetmesta löser sig allt :) Skönt när livet är på det hållet.

I veckan ska pappa komma hit med o kolla om vi har fukt i fönsterkupan häruppe, grannen som bytt fönster hade fått massa fukt i en balk under fönstret, o då vi inte planerar att byta fönster än så är det bäst o kolla upp det, pappa har ju en fuktmätare, slipper vi förhoppningsvis att riva upp allt :) Vi får la se. Sen ska vi kolla lite på tvättstugan med, ska ju börja göra vid den nu så det blir gjort nån gång :)

Ja det var väl vad jag hade att förtälja .... Hej!

1 kommentar:

Anna sa...

Heej!!
O tack för din fina kommentar! Jag hade tänkt o sälja lite smått genom bloggen så är du intresserad får du gärna höra av dig igen! Sprid gärna att mina målningar är till salu, tack igen!