onsdag 15 april 2009

nu är det snart helg igen, gött det :) I helgen kommer Ida o Stefan på besök, trevligt.

Idag när jag var på väg in till stan fick jag en jävla sten på vindrutan o det blev ett rejält stenskott av det, så körde direkt in till ett ställe som lagar stenskott gratis om man har länsförsäkringar o det har ju vi. Så han fixa det till mig så nu är det bara en liten knast kvar. Jag gick upp till stan för det skulle ta en liten stund. Detta ställe ligger bakom McDonalds på Vilan, ofy fasen vad det blåste upp till stan o kallt var det, men fick ju motion i allafall :)

Jag köpte en skitfin bikiniöverdel, kom ju på att den jag köpte förra året blivit för stor, ja tyvärr krymper ju behagen här .... inget vidare. Är i allafall supernöjd :) Tänkte lagt upp en bild men hitta ingen på lindex hemsida, så det får vara så länge ....

Sitter o lyssnar på The Veronicas - untouched, den är verkligen skit bra. Rekommenderas :)

Åh vad jag känner mig taggad inför plugg i höst, hoppas hoppas hoppas att jag kommer in, ansökningstiden går ju inte ut förren den 1 maj så det tar väl ett tag till innan jag får nåt besked, men håll tummarna :)

Snart är det ju Valborg med o allt, har jag o älskling varit tillsammans i 10 år, lång tid :) Jennie o Fredrik ska komma hit, så ska vi bjuda på lite mat o sen ska vi kolla på elden på idrottsplatsen i år med, var så trevligt sist ju :)

Nu ska jag surfa vidare hej!

1 kommentar:

johanna & olivia sa...

Oj 10 år!! Det är ganska länge ;)
Mysigt!!

Ja du, Olivia har iaf börjat bra idag. Får se hur det utvecklas.. Orkar inte gnäll.....
Fint väder idag iaf, tur d! Kan man vara ute mycket.

Hoppas din dag blir bra.
Kram