måndag 30 mars 2009

helgen har vi mest ätit tycker jag. Våfflor både i fredags o igår, gött det. I lördags köpte vi lite fiskar, bla 10 kardinaltetror, 2 timmar senare var alla borta, fatta ju att nån ätit upp dom, trodde först det var våra guldbarber. Men senare på kvällen sitter jag o kollar på fiskarna o ser att hajen är tjockare än tjockast, skitäckligt o titta på magen var helt bubblig. Stackars tetror. Jaja så kan det gå. Igår var vi i Rinkaby för go middag o lite våfflor.

Alwin är inne i värsta trotsen, ingenting är bra o gnällig är han. Sen igår vakna han strax efter 21 o gallskrek. Så jag går ju ner då säger han att där finns spöken, så han somna inte förren halv 11 nånting, man ville ju inte låta han ligga o skrika heller om han nu verkligen var rädd för spöken, man vet ju inte om han fejkar eller ej.

Idag har jag jobbat sisådär 4 timmar, sen lite veckohandling efter det. Ikväll ska jag bara ta det lungt, Björn ska iväg o träna. Har bestämt mig för att försöka skära ner på godiset igen, är ju utom kontroll nu nästan, håller ju inte i längden.

Sådär blev det lite dravel från mig med idag ..... :)

Inga kommentarer: