torsdag 23 april 2009

buhu min lilla pojke har blivit stor. Var på utvecklingssamtal idag på dagis o fick reda på att han ska flytta till syskonavdelningen till hösten. Dom ska flytta över 5 barn inkl Alwin, o det är dom barnen som han umgås mest med så det kommer säkertligen gå jätte bra. Barnen som går där är ju stora o min Alwin är ju fortfarande bara en liten pojke :) Sorgligt, eller ja ... ska ju vara glad att han växer o mår bra i alalfall :) Men han hade gärna fått vara liten lite till.

Hon hade bara bra saker att säga om Alwin, förutom att han inte repsekterar de mindre barnen utan dom snor han saker ifrån o puttar omkull när det inte passar honom länge, men det jobbar förknarna med att få bort :) Men till hösten kommer han ju vara bland dom minsta .... så då finns det ingen mer att putta på som tur är :)

Dagen verkar bjuda på massa solsken, o jag som behöver städa .... får se hur jag prioriterar :) ska i allafall vara ute i eftermiddag med Alwin, vi har några till grenar som ska köras bort till majbrasan. I måndagskväll fick Björns kompis o hans fru en flicka, äntligen. Dom har ju redan Hannes som går på Alwins dagis, sen nu en flicka också, en stor en var det .... 4620g tror jag hon vägde o 54cm lång, inte illa det :)

Jaha ... om man skulle ta tag i sitt liv idag o få nåt gjort ....

1 kommentar:

Ida sa...

Vad kul att höra att gossen blivit "stor" :P