tisdag 7 april 2009

denna veckan är en härlig vecka :) Björn jobbar bara halvdag på torsdag o är sen ledig ju :) Gött det. Idag kommer han dock inte hem efter jobbet för han kör direkt o tränar, lite tradit men vi klarar oss säkert.

Igår var jag o Alwin först på fika hos Jennie o Elias, sen på eftermiddan blev det en runda på stan. Köpte keps, överdragsbyxor o kalsonger. Tänkte uppmuntra honom att kissa på pottan om han nu bara har kalsonger, men det gick sådär, rätt vad det var härde jag "oj kissa" så då var det bara att fram med papper o ställa Alwin i badkaret :)

Han är ju inne i värsta trotsen nu, ibland är han världens gulligaste o rätt vad det är förvandlas han till en liten djävul, var ju på fika hos mamma o pappa i söndags. O dom var nog glada när vi åkte därifrån :) *haha* får se hur det blir på påskmiddagarna som är nu i helgen .... hoppas han är på bra humör då :)

På torsdag kommer Frida på besök, ska bli kul. Ser mycket fram emot det, var längesen vi sågs. Tror det blir torsdag i allafall, får se när hon har tid över ;) blir väl så att man har många o träffa när man väl är hemma :)

Ska jag snart sätta mig på cykeln o cykla en lång runda, prova om det känns bättre än o gå ..... försöka hitta min träningsmetod :) Om eftermiddan bjuder på sol får vi väl vara ute o rensa ogräs också ... :)

3 kommentarer:

Johanna sa...

Olivia har bojkottat pottan nu.
Och idag har hon inte ens velat gå alls på toa..
Hoppas det vänder. Vill ha henne bjöjfri ;) Men sen kom jag på att om hon börjar på förskolan så kanske det är bra att ha blöja. Om hon inte riktigt kan säga till när hon måste..
Ett dilema ;)

Hoppas ni njuter av vår vädert.
KRamen

Ida sa...

Åh vad jag saknar er! Hoppas ni mår bra!

Amme sa...

Hej söt!
Hur gick det igår, fick du byta tröjan? Hittade en ny. Hoppas.
Puss trevlig & mysig helg på er.