fredag 13 mars 2009

snart bär det av ner till sängen, kommer ju bli en lååång dag imorrn. Jag ska köra den första etappen för jag totalvägrar att köra i Stockholm, får ju panik av trafiken i malmö :) så det är väl än värre där uppe. Ska köra från Rinkaby vid 9 imorrn är det tänkt, så det blir en lång dag för mamma att ha Alwin :) pappa är ju på hundklubben eftersom det är tävling där, men dom kommer säkerligen klara sig utmärkt :)

I eftermiddags var vi som sagt på Andys, Alwin hade skitkul. Han o Björn åkte en lång rutschkana massa gånger, jag fick med ställa upp nån gång :) Man han knappt ner förren Alwin ropa "mer mer mer" o log med hela ansiktet, älskar den lille krabaten :)

Får kanske ner o kolla vad jag ska ha på mig imorrn med, har iaf laddat gps:en med rätt färdväg + skrivit ut lite från nätet med ifall gps:en lägger av, bäst o va på den säkra sidan vi som har lokalsinnet nån helt annanstans än där det ska vara :) Typ vilket håll ska man köra åt när man ska uppåt? :) vet bara Malmö o sen Älmhult typ :) *haha*

Ska vinka på er i tvn om jag syns ... håll utkik ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det här är skitbra! Ha det så himla kul, hejja på danny och caroline af ugglas från mej ;)

Anonym sa...

Mellanakten med Motoboy och hero kommer ändå vara bäst. Säger det nu innan, bara så att du vet ;)