tisdag 10 mars 2009

idag känner jag mig äntligen mycke bättre. Får hoppas det är på bättringsvägen :) Imorrn ska Björn vara ledig o sen resten av veckan, härligt o ha han hemma :) O idag är lilleman på dagis, han var helt överlycklig när jag sa att vi skulle till dagis, han älskar ju verkligen att vara där :)

Idag ska jag verkligen bara vara hemma o slappa, tog mig ett härligt bad när jag lämnat honom på dagis o sen har jag bara legat i soffan. Snart är det lördag :) Hoppas bara att Björn klarar sig ifrån denna skiten så vi kommer iväg. Men skulle han bli sjuk så förlorar vi ju inget på det då vi inte betalat något :) Ska ju bara betala hotellet o det görs ju först när vi kommit dit :)

Har absolut inget vettigt o skriva så kanske lika bra o sluta :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att höra att du/ni mår bättre nu! Kul för Alwin att vara tillbaka på dagis också. Hoppas ni får det kul i huvudstaden! Jag saknar er! Puss och kram på er! P.S. Hälsa pojkarna från mig!

Anonym sa...

Va skönt att du mår bra nu igen gumman! Hoppas ni kommer iväg på lördag. Mysigt ju. Du får hejja på Agnes haha. Puss

Anonym sa...

Hej snäckan. Skönt att du är bättre.Hoppas bara att Björn klarar sig så att ni kommer iväg. Kan tänka mig att Alwin har spring i benen nu efter att han har varit sjuk. Kram på dig o pojkarna. Anette