fredag 6 mars 2009

nu är det bokat o bestämt att det blir Stockholm nästa lördag :) Värsta seriösa tillställningen innan, en representant ska möta upp oss i garderoben sen är det fördrinkar innan buffen, o sen halv 8 intar vi våra platser i globen. Ska bli så kul :)

Nu över till vad som dominerat min blogg i veckan, sjukdomar o elände. Nu är det min tur. vaknade inatt av värsta illamåendet, så Björn fick stanna hemma från jobbet. Jag har bannemig aldrig varit så här sjuk. När jag satt på dass med en spann i knät mådde jag så dåligt så jag trodde jag skulle svimma. Har legat i sängen änna till nu, förutom toabesök då. Får nog gå o lägga mig igen känns det som :( Jag som skulle på me&i party imorrn, men beställer hemifrån till jennie så fixar hon det :)

Hej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch stackars dig Carolin. Krya på dig. Kram Anette

Anonym sa...

haha gilla du inte min kommentar el? Kanske kom den inte fram, hmm? Iaf, skrev igår att ni gör rätt i att komma iväg, blir roligt för er med & hitta på nåt så med övernattning & allt. Skönt bryt i vardagen behöver alla. Puss

Brallan sa...

oj! en till som varit magsjuk :( säker någon som går för det är många som är det nu! och det känns verkligen som om man ska svimma !! :(