söndag 20 juli 2008

förkyld

det är vad hela familjen lyckats bli, men lika bra att alla får det ås är det överstökat sen :)

Jag måste verkligen ta tag i det här med vikten igen, magen känns som en stor degklump :( men det är ju så jäkla svårt att ta tag i det, får börja på friskis till hösten igen så får jag hoppas motivationen kan återfinna sig.

Ikväll blir det grillad kyckling o hemmagjord potatissallad på tal om vikt ;) haha. Tänker på mat det mesta av dagen. haha. Grannens hund börjar jaga våra katter så fort dom går utanför dörren, sen smitet hunden in här o skiter på vår gräsmatta, lite dålig stil kan jag tycka. Träffa grannen innan idag när vi var ute o gick en runda, hon berätta att Rolex traskat in i deras hus igår när odm hade öppet på altanen, sen när hon gick in i tvättstugan satt Rolex där *haha* Jädra katt :)

Har fått fram mina/våra känslor nu till vännerna som inte haft tid o höra av sig. Känns skönt att dom får veta hur vi känner det iaf, sen är vi såklart lite långsinta med men det får man lov o vara i vissa situationer :)

Nej om jag skulle gå ut o umgås med familjen i trädgården lite, känner förvisso inte för o göra nånting men får ävl försöka :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ibland får man vara lite långsint när man blir så förbigången. Det hade faktiskt jag me blivit sur på haha.puss