måndag 28 juli 2008

dagen som gått

i eftermiddags åkte vi minsann till stranden, var väl där vid 15 ungefär o åkte hem strax efter 16. Svalkar fan gött där nere, men ingen hit o vara där med Alwin o all denna sand :)

Imorrn ska Alwin bli korthårig igen, han svettas ju nåt kopiöst med allt hår han har nu, ska bli skönt för han o bli av med det o att Björn ska följa med för en gångs skull :) Börjar bli lite nervös nu över mina a-kassedagar. har ca 3½ månad kvar o sen åker jag ner på 65% ersättning, inte summan som bekymrar mig för det skiljer inte så mycke åt men att jag eventuellt MÅSTE sitta på arbetsförmedlingen 75% o lära mig söka jobb, vetifan hur dom gör med dagis då jag ff är arbetslös får ju Alwin bara va på dagis 15h/v. Ahja få rse hur odm löser det om det nu kommer gå så långt vilket jag inte hoppas. Börjar få smått ångest för detta med jobb nu .... :(

Ska snart slänga mig i sängen, har asat in stora fläkten där nu så inatt ska det nog bli gött o sova :)

Inga kommentarer: