onsdag 23 juli 2008

sol sol strålande sol

så härligt väder vi fått, men mitt på dagen är det ju inte så lysande men på eftermiddan så lövely. I förmiddags grävde vi upp en "rabatt" på framsidan, sen när Alwin sovit middag åkte vi till Solhaga o köpte 2 plantor med jätte fina blommor, sen till våren ska vi plantera lite mindre färgglada blommor framför. Kommer bli hur snyggt som helst.

Igår var Frida här, alltid kul o träffa henne. Sen efter maten åkte vi ner till Åhus o köpte glass, o sen inom maria magdalena marknaden när vi körde hem. Så härligt väder det va då med :) Hade ju dock inte så mycke pengar med oss då det inte var meningen att åka inom marknaden, men lite biggaråer fick vi iaf o en salt lakritsrem ;)

Nu är Björn iväg o skatar med Peppe igen, o jag sitter här med en godispåse, har dock vägt upp det hela med en pepsi max som inte innehåller några kalorier, kan ju inbilla mig att den ät "nyttig" iaf ;) *haha*

Förkylningen börjar nog ge med sig nu, sjukt jobbigt på nätterna när näsan är helt igenbommad, ni som känner mig vet ju att jag MÅSTE ha fri väg ;) Om jag skulle surfa vidare nu ......

2 kommentarer:

Anonym sa...

min näsa e oxå helt igenbommad...hatar det, får ingn luuuuft blä. puss

Anonym sa...

Å lite blomster minsann:) Du får ta o bli frisk snart så vi kan ses... Kramis T