tisdag 15 juli 2008

idag har jag o älsklingen varit på Kiviks marknad. Mamma o pappa passade Alwin o det hade ju såklart gått jätte bra :) Vi köpte inget sådär direkt på marknaden men kul o komma iväg lite, fick ju åka lite motorcykel på köpet, så jäkla härligt :)

Får se vad som händer imorrn då ... ska väl eventuellt köra in med vår jäkla dammsugare som ff int suger som den ska. Har gjort det dom sa till oss sist att prova men inte fan har det blivit bättre för det. Köper man en dammsugare för 2000kr förväntar man ju sig att den ska hålla mer än i några månader. Visst den fungerar men suger värre än fan. Ska gå på stan med mamma med nån dag nu i veckan, enda veckan hon har semester i sommar.

Alwin börjar nog i värsta fall bli sjuk, han har inte velat äta idag o sen nu när han la sig hade han 38 i temp. Får se hur det ser ut imorrn. Inget kul när han är dålig.

Har ff inte hört nåt från vännerna ..... undra om det kanske är oss det är fel på??

Vi kollade ju på Arn igår, trodde inte den skulle va nåt bra men det blev en mycket positiv överraskning, väldans bra var den :) Hepp nu ska ja kolla vidare på Big Shots på femman.
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Knepigt att ni ff inte hört nåt ju..hoppas Alwin inte blir sjuker nu utan håller sig på benen =)). pusss

Anonym sa...

Fyy vilka gulliga kommentarer du lämnar snuffsan, blir ju nästan tårögd när jag läser dom =). Ja jag har fått höra: -va stoooor du e, e du säker det bara e 1? Men jag låter det rinna av, alla magar e olika och jag njuter av min så länge jag har den. =))) Puuuuussss

Anonym sa...

Klart att det är er det är fel på! Nej givetvis inte, vi är bara kassa.... Det blev ett missförstånd mellan oss... I vilket fall så hoppas jag att vi kan få förlåtelse för det. Sista dagarna har varit fulla av jobb och utflykt till Ven.. Ni verkar ochså ha det toppen! Kram från VÄNNERNA!!!!!