söndag 27 juli 2008

vilken värme

sitter här i så lite kläder som möjligt o är hur jäkla varm som helst, hade inte gjort nåt om temperaturen sjunkigt något :)

Igår lämnade ju vi Alwin hos mamma o pappa på eftermiddan o sen på kvällen kom Daniel o Emelie hit, hade en himlans trevlig kväll :) Sen idag har vi solat i trädgården, o sen vid 14 begav vi oss till Vä för lite fika hos mormor o morfar, o sen hem till mamma o pappa för kvällsmat lax blev det där *jumjum*

Igår åkte vi in till videomix, jag, Emelie o Tessan, köpte över 1 kg godis som vi krängde. Ok vi var 4 som dela men ändå. Känns som jag verkligen måste ta tag i detta, men det är ju hur svårt som helst nu när det är varmt o glass som är så gott. Men kan kanske försöka mig på en mjukstart? :) *hoppas*

Undra vad sista semesterveckan kan bjuda på, det ska ju fortsätta vara runt 30 grader om darna. Så segt o hitta på saker då ju, blir itll o bara vara i trädgården o det är drygt i längden minsann o da.

Skulle ju låna böcker av mamma när vi var där men såklart glömde jag det o detta resulterar i att jag inte har nåt o läsa när jag går o lägger mig ..... o det är segt vill jag lova. Får ligga o läsa gamla dagböcker, man blir ju nästan mörkrädd för sig själv att man har varit på det viset :)

Nu ska ja sätta mig under fläkten igen ute vid tvn ... svalkar lite iaf.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stranden är ett hett tips även om ni får jaga Alwin en aning... Kram T