fredag 12 februari 2010

fredag idag, härligt. Livet känns lättare nu igen som tur är :) Har varit iväg o tränat idag o efter det har jag pluggat. Svarat på alla frågor som vi fick, duktigt :) men sen ska svaren in i huvet också, måste få in massa info tills tentan tisdag v 8. Det ger väl sig, hoppas jag. Fick ett glädjande sms igår, så glad blev jag att allt gått bra :) längtar tills jag får träffa dom ..... fan snart 4 månader sedan jag träffade henne .... lång tid.

Imorrn blir det en runda på stan, sen på kvällen gör vi ett nytt försök att träffa Jennie med familj, hoppas alla håller sig friska nu :) Ska bli trevligt iaf :)

Ikväll blir det ett avsnitt av Greys, avsnittet heter (Valentine days massacre) (ber om ursäkt om stavningen är fel men orkar inte kolla upp det) låter inte som nåt bra avsnitt ..... hoppas på spänning :) Hade behövt skippa godiset i helgen (ikväll) men tycker suget kommer mer o mer ... får se om jag orkar stå emot. Har bara gått ner 2 kg sen jag började, men brukar ju inte allvar med maten, kanske det som ska till också :) Oj vad jag svamlar här ...... :)

Jag var grym på gymmet idag ... höll mig till trappmaskinen idag med då de andra konditionsgrejerna var upptagna, höll iaf på i 15 min o sen 10 min det sista jag gjorde, tog uthållighet de sista 10 minutrarna o fan vad jag flåsa :) haha det var jobbigt kan jag säga, hoppas på resultat nu när jag kan anstänga mig utan smärta :)

Nej nu ska jag sluta svamla här ..... ni som orka läsa Grattis ;)
Hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är härlig du, Carro när du svamlar o yrar runt i dina tankar.

Carolin sa...

hmm ... vem är du denna anonyma läsare som kommenterar ibland? Skriv gärna vem du är så jag har koll på läget :)