måndag 8 februari 2010

ny vecka med massa plugg. Har tyvärr kommit in i en neråtfas i livet då allt bara känns jobbigt o inget är speciellt kul :(

i helgen åkte vi iaf till Malmö på en snabbvisit, träffade Frida o gick i lite affärer, sen på kvällen skulle vi hem till jennie med familj men hon ringde på eftermiddan o fick avboka pga sjukdom, så vi tar det till helgen som kommer istället :)

Var o gymmade igår, kändes bra, blir en tur till på onsdag o en på fredag är det tänkt, hoppas jag kan få lite resultat nu när jag själv kan bestämma vad som ska göras med tanke på mina ben :) Hade även våra föräldrar på fikabesök igår :) Trevligt!

Tänker på vännen min som jag inte vet hur hon o familjen har det för tillfället. Aldrig kul att vara i ovisshet, men vill inte vara påträngande heller ..... försöker lägga band på mig o lyckas för det mesta :)

I fredags var jag på fika hos Tina med ju, kollade in hennes nya lägenhet, så fint har hon fått det :) Önskar ibland att jag med haft nåt eget som jag kunde inrett i bara min stil o massa rosa ;) *haha* men den önskningen är enbart på inredningsviset, skulle aldrig vilja bo ensam ... trivs bäst med Björn o lilleman :)

Det var väl det jag hade ...... vill inte gnälla en massa heller, annars kunde jag gjort massor utav det :) hoppas iaf att humöret kan vända snart, vill helst bara ligga i sägen o gråta känns det som ..... men livet funkar ju inte riktigt så ..... som tur är kanske :)
Hej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch då, tråkigt att du inte mår bra kära du. Kan det vara hormonerna eller? Hoppas att du mår bättre snart. En stor kram från mig.

maria på allö sa...

Mm det går nog inte att dra sig ur nej...i svaga stunder har man kanske känt lite panik o tänkt: Amen va fan, fixar jag detta?? Haha. Tooo laaaaaaaate

Anonym sa...

Hej hej!
Vet hur såna svackor känns, men det blir bättre o snart e det vår o sol, det kommer hjälpa! Kram Tina