söndag 14 februari 2010

haft en toppenhelg :) Igår var vi först en runda på stan, hittade inget så det blev en billig runda :) Sen på kvällen var vi hos familjen Pålsson/Birgersson, himla trevligt hade vi. Kom inte i säng förren vid 1 men fick iaf sovmorgon till 9 idag så det var skönt :) Alwin kom in redan vid 8 men sen somna han brevid mig o sov till 9 .... härligt :)

Sen idag har jag varit o gymmat en sväng o sen åkte vi ut till Rinkaby för lite middag :) Så gott med mammas hemlagade mat, riktig söndagsmat var det idag med *gotte* Imorrn blir det skola, kom på precis att det är skola hela veckan förutom fredag, för vi har lagt in en extra lektion på onsdag, förvisso bara förmiddag men ingen tid alls att plugga knappt. Visst blir ju plugg i skolan, hoppas läraren kommer med lite hintar om vad som är viktigt till tentan osv. Är ju som sagt en MASSA teori, räknedelen fattar jag utan problem men teori suger :( Är helt inställd på att bara få G, o kommer inte bli besviken om det bara blir g heller, för jag o teori har aldrig varit några vänner.

I augusti är det dags för bröllop, älskar bröllop :) Så ser fram emot detta jätte mycket :) Ska jag hitta nån riktigt fin sommarklänning denna gången, sist när vi var på bröllop var det ju i oktober o då passar det inte riktigt med sommarklänning kanske, så nu ska jag passa på :)

Hmm ... funderar på att gå o fixa linser med, Björn gjorde det förra veckan så jag har ju blivit lite sugen bara för det. Kostar inte så mycket med månadslinser som jag ska ha, bar a500 per halvår o det är ju överkomligt. Björn har dygnetrunt linser så dom är ju lite dyrare, men jag tar hellre ut dom varje kväll för o spara lite pengar :) *snåljåp som man är*

Nu har jag traggat färdigt för denna gången, se när jag återkommer :)
Hej!

Inga kommentarer: