måndag 10 augusti 2009

gick bra idag, första dagen i skolan. Hade dock bara upprop, allmän information o rundvandring idag. Imorrn börjar allvaret. Har precis beställt böckerna med, 650kr fattigare, fan inte billigt med böcker alltså. Har lånat övningsboken på bibblan idag så den har jag ju imorrn, men vill ha själva läsboken snart då det står allt man ska veta i den :) Denna kursen vi läser nu har jag typ redan läst då jag läste företagsekonomi b, men bra med upprepning o sen att ha böckerna med då man kan gå tillbaka o kolla :)

När jag kom hem åkte vi allihop in till stan, fika o hade det mysigt. Köpte mig penna o suddgummi med :) En rosa fin penna, sen lite kollegieblock, alltid bra o ha :) Snart ska jag kolla Lipstick Jungle, älskar den serien .... sen blir det sängen så jag orkar med 6 timmars skola imorrn :)
Hej!

4 kommentarer:

johanna sa...

Vad läser du till?
Själv sitter jag och funderar på om jag ska läsa upp mina betyg på komvux :)

Lycka till!

Amme sa...

Hoppas det går bra i skolan gumman & allt känns bra. Kramar

johanna sa...

Taaack :)

Ida sa...

Det kommer jag alldeles säkert att göra! Kul att det uppskattas :)