söndag 16 augusti 2009

oj vad längesen jag uppdaterade. Har inte haft nåt att skriva direkt så därför jag låtit bli :) Första veckan i skolan är iaf avklarad o det har gått galant. Hoppas det fortsätter så. Helgen har varit härlig som den brukar vara o den går alldeles för fort :) I fredags var Jennie o Elias hä rpå lite fika, igår var vi hos mamma o pappa, det var Rinkabydagen så det bjöds på grillad gris o potatissallad o dans på kvällen :) Himla trevligt var det. Fick i mig lite vin tackvare att Björn fick magknip så han ville inte dricka nåt :) Sjukt vad man kan vänja sig fort vid saker man innan tyckte var skitäckliga. Eller tillhör det att bli vuxen när man kan dricka vin ;) *haha* Idag har vi varit en trip till Väla, handla inget men skönt att komma iväg.

Såg precis på mitt konto att jag fått csn pengar så denna månad är en hälrig en :) Både massa lön från jobb, a-kassa + då csn = massa cash. Passa på att unna sig lite då kanske :) Idag på maxi handlade jag naturdiet drickor, eller sånna där shakes, färdiga att ha i skolan o se pulver jag ska dricka hemma. Chokladsmak, får se om det är drickbart. Ska byta ut 1 mål om dagen. Mamma dricker deras soppor, men den jag fick smaka hos henne smaka inte för gott, så jag ska prova shaksen (om det nu finns ett sånt ord:) o se om d et kan ge nåt resultat, sen börjar ju friskis den 1 september så nu ska jag fan bli slim ... vet jag har sagt det typ 100ggr innan men nu jäklar håller det inte längre, har ju blivit riktigt fet om magen .... illa.

Ja nu ska jag njuta av det sista på denna dagen med maken min, nästa helg är han ju borta hela helgen för det är festligheter med jobbet p åden danska sidan, åker direkt efter jobbet på fredag o kommer hem på söndan nån gång ....

Hej!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kan pusha varandra o du... smoothiesen är godare än shaken:) Lycka till!! Se i veckan kanske?? Kram Tina

Amme sa...

Oj det va ingen dålig firmafest det där. :)
Imorgon ses vi. Potatis kan jag äta varje dag hahaha ;) puss

Amme sa...

Hehe tack gumman, men jag ska nog köpa den inne på prestige ändå, den lilla flaskan för 450 kr. =)
Men tack ändå. =)
Ang pressen på familjeliv så skiter jag i det, känner inte el vill inte heller för den delen när folk bara är inne o glor ändå, vill inte folk ska ha stenkoll på mig & min graviditet bara för dom "kan" det på den sidan.
Hoppas du förstår.
Puss på

Anonym sa...

Det är fantastiskt skönt att vara ledig:) Kollade precis på fodda, så söt hon var!! Skumt det där med hur saker kan falla sig:) Kram o tack för senast. / Tina