fredag 7 augusti 2009

på måndga kl 10.00 börjar jag skolan :) Fick teelfonsamtal imorse att dom fått ett återbud, tur för mig :) Blev och är så otroligt jätte glad :)

Har inte riktigt ork att uppdatera så mycke vad som hänt sen sist, har iaf varit p åstan idag o lunchat med Amelie. Sjukt varmt är det idag med .... igå rkom Frida hit vid halv 12 så då stack vi till stranden, sen blev det lite ottoglass :) Mat på ko-san o sen film, Frida sov över här, vår första nattagäst :) Sängen är ju inte den bästa men hon hade nog sovit lite iaf.

Nu ska jag ner o fika med pojkarna. På måndag får jag köpa mig lite pennor o kollegieblock, sånt är ju så kul :) *haha*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till skolan!!!

frida sa...

kom igen, berätta meeer! är du inte nervös? :)

Ida sa...

Grattis! Fy vad roligt för dig! Lycka till!