torsdag 30 juli 2009

trippen till Malmö igår var en höjdare. Var verkligen en heldag, åkte hemifrån halv 9 o kom hem kl 20.00. Blev inget direkt shoppande utan vi åt sen gick vi hem till Frida. Jättefin lägenhet har hon nu, sen givk vi ner till stranden o köpta glass :) Hitta den perfekta grejen för mig i en affär i Malmö.
denna grej har jag efterfrågat i massa år, ni som känner mig vet ju att jag lider av detta så fungerar dessa padsen kommer jag bli överlycklig :)

Idag har vi varit en runda på stan, hade lite småärenden. Skulle in på skägg o lockar för att få lite tips om schampo o balsam o ut kommer jag med en av varje. Skiljde faktiskt bara 40kr jämfört med om jag köpt de på nätet, så jag slog till på en gång :)

nu ska jag slappa lite för sen när Alwin vaknat blir det till o städa. Mamma, pappa o svärföräldrarna kommer ju på middag ikväll. Hoppas det inte regnar för vi ska grilla :)
Hej!

4 kommentarer:

Frida sa...

Ja tack för igår familjen Wiberg. Jättemysigt!Har du testat padsen? Skitbra ju att du hittade champo och balsam direkt! Jag tror du kommer bli väldigt nöjd! Alltid roligare att köpa produkter av folk som vet vad de snackar om! (som på skägg o lockar)Jag saknar lite bilder från gårdagen ju! Kan ni inte ladda upp några, eller kanske skicka till mig?
Kram!

Carolin sa...

frida.ja tack själv :) ska kolla igenom korten o sen skicka till dig :) kram!

Anonym sa...

Tack för ikväll. Gott o trevligt.
Kram Anette o Mats

frida sa...

nu vill jag veta vad du tyckte om de nya hårprodukterna!