söndag 12 juli 2009

har varit lite dåligt med uppdatering på sistone. Har jobbat massa så har inte direkt orkat sitta o blogga på kvällen. Ska försöka komma ihåg vad som hänt här :)

Björn började ju sin semester i onsdags, härligt o ha han hemma i lite mer än 5 veckor. I torsdags var vi inne en sväng på kristianstadsdagarna, åt lite mat o sen fick Alwin åka lite karusell :) I fredags fick vi ett ryck o åkte till Malmö o gick en sväng på entré, massa roliga affärer, jag o mamma ska åka dit sen med en gång nu under semestern. Ska ju försöka hitta kläder till bröllopet vi ska på i oktober :) Blev handlat en topp på newyorker o en tunika på gina. Kan tyvärr inte lägga upp bild på plaggen nu då kameran inte vill ha in kortet o datorn, så det får komma sen när Björn kan hjälpa mig :) sådär nu kan jag lägga upp bilden förhoppningsvis :)

den svarta topen ser ju dock mer än skrynklig ut, men den är fin ändå :)

Igårkväll var vi på 30 års kalas, min kusin fyller 30 idag så vi var där igår, massa trevligt o god dricka. Jag har tillomed lärt mig dricka vin nu, fasen inte illa :) Blev lite sådär rund om fötterna, men ku var det. Idag har Alwin varit o kört "traktor" med morfar, en åkgräsklippare :) så åkte jag o Björn till Degeberga marknad, hitta inget men skönt o komma bort lite.

Får se vad veckan bjuder på, jobbar ju onsdag-torsdag så får hitta på nåt de andra dagarna :)

Nu blir det till o laga lite mat, tacos "jumjum"
Hej!

5 kommentarer:

F sa...

jasså, man drar till Malmö utan att säga nåt. Blir faktiskt lite ledsen att ni inte hör av er och kommer och hälsar på. jag hälsar på er så ofta jag kan! Nog om det. hoppas du hittade nåt fint. Vem är den lyckliga som ska gifta sig?

Carolin sa...

frida: hörde inte av mig av den anledning att det bestämdes samma dag o att du jobbade. Vi skulle iväg på kvällen så vi var bara i malmö i ca 2 timmar. så allt hade en förklaring, hade vi skullat stanna längre hade jag givetvis hört av mig. det är min kusin jenny som ska gifta sig.

Anonym sa...

Jasså nu passar det o dricka vin när inte jag kan göra det!!!!
/Jennie

Carolin sa...

Jennie: haha ja men du lär ju dricka vin snart igen :)

sofie sa...

Tack tack!!

Vilka härliga dagar du verkar ha haft, jag vill med till Entre, har inte varit där än men det kommer väl=)
Är du med från krstd trakterna?
Ha det fint!!