fredag 24 juli 2009

har precis kollat på "The hangover" fasen va rolig den var. Tänk o ha en sådan kväll/natt som dom haft o kommit ihåg den dessutom :) *haha* rekommenderas i allafall om man har samma humor som jag.

Jobbat sista dagen för denna semestern, får se om jag kommer tillbaka till Allö eller ej, beror ju lite på om jag kommer in på komvux eller ej. Kanske kan jobba nån helg eller så sen bara :) tiden får helt enkelt utvisa det.

Imorrn ska vi minsann ta oss i kragen o köpa trallrent, olja o en riktig skurborste, så ska vi minsann fixa till trallorna runt uterummet, behövs om jag säger så, snustorra är dom.

Var ju hos mamma o pappa igår då Björn var iväg på golf i Barsebäck. Blev bjuden på kalops, så jäkla gott är det. Tyvärr var mitt smaksinne något nersatt pga förkylning men det kändes gott iaf :) Förkylningen är mycke bättre idag så hoppas jag inte smittat ner resten av familjen.

Bjuder på ett litet kort på Alwin o hans nästkusin Lunik som var på besök från Tyskland :) Hej!

Inga kommentarer: