söndag 26 juli 2009

har ju skickat iväg min telefon för lagning då högtalaren slutade fungera. Den har nu kommit tillbaka men ligger på posten. Gick in på de som fixat telefonens hemsida för att läsa statusen på telefonen. Står att jag fått en silver telefon istället för en svart för den är det ont om. SÅ min telefon var tydligen helt kass så nu får jag en silvrig istället o den silvriga är ju 100 gånger snyggare men den fanns ju inte hos 3 när jag skaffa min telefon :) Gött, ibland har man tur :)

Idag har vi varit på fika hos svärföräldrarna. Helgen har annars varit lugn, hyrde 3 filmer igår så igår kolla vi på Revolutionary Road o ikväll ska vi kolla Yes Man :) Får se om den är nåt rolig, är ju med Jim Carrey o hans filmer brukar vara roliga :)

På onsdag beger vi oss till Malmö för en Fridaträff, planera först att åka ner själv men Frida förvänta sig oss alla 3 ... så vi åker allihop. Om det blir tåg eller bil får vi se :)

Imorrn får vi se hur vädret blir o se vad vi hittar på då. Har ju gjort det mesta :) haha. Har ju dock Skånes Djurpark o Tosselilla kvar, men åker ju inte dit om det inte är fint väder, så vi får se Ska bli en fika med höggravida Jennie med familj i veckan med, längesen vi såga :)

Hej!

3 kommentarer:

Carolin sa...

frida: råkade avvisa din kommentar... förlåt

f sa...

jasså den passade sig inte ? ;)

Carolin sa...

f: visst passa den men jag var för snabb på knapparna här :)