söndag 10 maj 2009

ska snart hoppa i säng, ska jobba imorrn men bara till 12 :) Sen när jag hämtat Alwin ska vi till Elias o leka, han hade sagt ikväll att han ville leka med Alwin så då får vi ju såklart åka dit :) *haha* så söta är dom.

idag har jag målat fönster .... bara en 2:a strykning kvar nu sen är de klara invändigt. Björn o Alwin har varit ute i trädgården det mesta av dagen, röjt undan lite ogräs o sånt mög. Fattar inte var allt kommer ifrån :)

Tror jag snart ska boka en klipptid ..... dags för det igen kanske .... ska höra lite vad frissan tror jag kan passa i .... Frida föreslog att jag nog skulle passa i lugg ... hmm vet inte det, får få fler åsiktet på det. Men Frida brukar ju ha rätt o jag kommer sådär 3 år efter ;) Ska ta en helg sen framöver o åka ner till henne, träffas som sagt alldeles för sällan, ska bara spara ihop lite pengar med för lite shopping.

Natti!

2 kommentarer:

Amme sa...

Gött & shoppa. Btw börjar det inte bli dags för en graffitti-potatis snart? ;) När kan du i veckan? Puss

johanna sa...

Åhh det var nog en bakteri för nu är allt normalt...! :)
Får alwin hem massa skit från förskolan???

Kram