onsdag 6 maj 2009

får väl uppdatera då det var ett tag sedan. Har nog tappat sugen lite, därför det blir lite ont om uppdateringar tror jag.

Valborg var himla trevligt, kollade på elden ät gott o hade trevligt sällskap :) en toppenkväll med andra ord. På 1:a maj var vi inne hos svärföräldrarna för lite middag o sen begav vi oss till sommarlustparken, där det var karusellåkning för Alwin som gällde, han åkte griståget 2 gånger o har velat åka mer :) Sen på lördan var vi i Rinkaby för middag där tillsammans med mormor o morfar, grillad fläskfile o potatisgratäng *MUMS*. I söndags målade jag lite fönster, pappa har sagt att om vi inte målar emellan dom så kommer dom ruttna typ ... så det är bäst o lyda, billigare o måla än o byta :) Har inte hunnit med alla o med detta väder som är nu vill man inte gärna stå med fönsterna öppna. Får väl måla en gång till på de jag redan målat med ser ff inte helt bra ut. Finns alltid o göra som husägare :)

Igår var Amelie här på lite fika, lera knådning o massa tjabb :) Trevligt :)

Ja det var väl min update om helgen som gått ........ vädret är tråkigt o jag drömmer så sjukt om nätterna så jag är alldeles supertrött på morgnarna .... men denna tradiga vecka är snart över så då försvinner ju drömmarna med :)
Hej!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mensvecka?? Ha Ha. Känner igen det där. Trodde att jag var ensam om att drömma så konstiga drömmar som jag minns så tydligt på morgonen.
Ha det bra o hälsa gossarna. Kram Anette

Carolin sa...

Anette: ja visst är det jobbigt. Jag kommer dock inte ihåg vad jag drömt, men vet att jag drömt hela natten mer eller mindre. Kram

Amme sa...

Hehe hoppas din vecka snart e över så du kan få sova ifred gumman. Pussa

johanna sa...

Självklrt får du lösen!
Ska komma på ett bra bara :)

Ha en fin dag.
Kram