fredag 22 maj 2009

ska ju fixa till i vår lilla garderob nu i helgen. Blir en miniminiversion av en walk in closet *haha* kommer bli sjukt fint. Köpt världens finaste cerisa (stavning?) färg, ska lägga upp bilder när det är klart. Ska dock bara ha den färgen på en av väggarna resten ska vara vitt :) Blir eventuellt ikea på söndag med för inköp av inredning .... yay. Måste bara åka till Malmö o det ikeat gillar inte jag. men dom hade fan inte konsolerna i älmhult o det är ju det viktigaste av allt nästan. Kan ju inte hänga upp nåt utan dom .... jaja ibland får man offra sig.

Sitter o lyssnar på spotify, vill shaka ass. :) Har jobbat idag, pappa passade Alwin då alla barn på dagis var lediga. Dom hade hittat på massa kul, det första Alwin sa när jag klev innanför dörren var "vill inte åka hem" sen la han sig under trappan o vägrade krama mig. Då blir man ju glad .... eh ...

Jaja hem kom vi i allafall. Kvällen har tillbringats med 3 avsnitt av Kyle XY :) Förresten var ju säsongsavslutning på Greys förra fredan, fan vilket avsnitt. Skitbra samtidigt som det sög. Vill se mer ... det som är meningen med säsongsavslutningar väl men ändå.

Känner mig på bättre humör så bloggsuget återfann sig just för tillfället :) Humöret går ju upp o ner då jag inte vet vad som händer i livet här ..... hoppas att den 3 juni kan lösa det problemet eller att jag får ett jobb :)

ska klippa in lite bilder i et nytt inlägg, lite nostalgi :) Hej!

Inga kommentarer: