onsdag 10 december 2008

im back .... for now ....

jaja nu är jag här igen Får väl se hur mycke skrivet det blir :)

Har hänt lite sen sist jag skrev. Kan ju börja med igår. Alwin var hängig när vi satt o skulle äta, så han fick sitta i mitt knä när jag ätit klart. Han sitter vänd mot mig, sen säger Björn "jag har säkert asat med mig kräksjukan hem från jobbet" o han hinner knappt säga det klart förren Alwin börjar spy. O n kan ju tänka, i mitt knä vänd mot mig. Det var nog det äckligaste jag varit med om i mitt liv. Gick in i duschen med kläderna på, fy fasen vad vidrigt. Sen blev ju natten som den blev, Björn stanna hemma med han idag för jag skulle jobba. men han har varit som vanligt idag, men han får va hemma från dagis imorrn med för dom har en 2 dagars regel om dom kräkt o så .... vilket jag kan förstå. Men där sket sig min träning för denna veckan, enda dan jag kan .... men men ... får väl se hur det blir till helgen.

Älskling ska med jobbet till Danmark o ha julfest där lördag-söndag, Dom åker redan vid halv 3 på lördan o sen kommer dom väl hem senare på söndan. Får se vad vi roar oss med, drygt bara o försöka hitta på nåt hela tiden.

Snart är det bannemig jul, börjar ju såsmått ångra att jag bjöd hit alla här :) Blir 15 pers o eventuellt 18, men hoppas det stannar på 15 :) Hela huset fullt med folk ju, men vi ska ju hjälpas åt allihop så det ska nog bli bra.

Har jobbat lite med de sista veckorna, alltid trevligt. Men idag har jag o de andra sprungit som idioter, visst kul när det händer lite men det som händer behöver väl inte vara så psykiskt påfrestande. Kan ju inte få allt här i världen :)

Var ju på julklappsshopping med mamma i söndags, hitta de perfekta jeansen, o när vi kom till kassan visade sig att dom bara kosta 199kr, värsta fyndet. Men pga det fick mamma mer huvudbry för då blev det fler klappar att köpa till mig ju :) Me like.

Snart nyår med, undra vad man då ska hitta på. Vägrar sitta ensam detta nyår med .... gjorde ju det förra ...... super kul :) *haha*

Nu ska jag ut o slappa på soffan, skittrött efter mindre sömn inatt. Ska ta igen det inatt hoppas jag :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hihi va kul å läsa igen. =) Fan va bra att du hittat snygga jeans ju. Blir man alltid glad av.
Nyår har vi inte heller några planer för, jag ska ju jobba 7-15 dagen efter så sådär party party blir det la inte hahaha. Ska vi ta en fika snart? Puss

Carolin sa...

klart vi får ta en fika snart. Ska jobba tisdag nästa vecka annars är jag ledig, o onsdag är jag med upptagen .... men de andra dagarna så :)

Anonym sa...

Stackars lilleman:( Hoppas ni andra klarar er! Ses nästa vecka om inte skolan krisar... Kram Tina